Springhead
An open source physics engine for virtual reality, haptics and motion generation.
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これは全メンバの一覧です。FWSceneIf継承メンバも含んでいます。
AddChildObject(ObjectIf *o) | ObjectIf | |
AddHumanInterface(HIForceDevice6D *d) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
AddRef() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
AXIS_ARROWS Enum 値 (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
AXIS_LINES Enum 値 (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
AxisStyle Enum (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
Clear() | ObjectIf | |
ConstructState(void *m) const | ObjectIf | |
CreateFWObject() | FWSceneIf | |
CreateHapticPointer() | FWSceneIf | |
CreateObject(const IfInfo *info, const void *desc) | ObjectIf | |
CreateObject(const T &desc) | ObjectIf | inline |
CreateOpHapticHandler() | FWSceneIf | |
CreateSkeletonSensor(const FWSkeletonSensorDesc &desc=FWSkeletonSensorDesc()) | FWSceneIf | |
DelChildObject(ObjectIf *o) | ObjectIf | |
DelRef() const (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
DestructState(void *m) const | ObjectIf | |
Draw(GRRenderIf *grRender, bool debug) | FWSceneIf | |
Draw(GRRenderIf *grRender) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
DrawConstraint(GRRenderIf *render, PHConstraintIf *con) | FWSceneIf | |
DrawContact(GRRenderIf *render, PHContactPointIf *con) | FWSceneIf | |
DrawHaptic(GRRenderIf *render, PHHapticEngineIf *hapticEngine) | FWSceneIf | |
DrawIK(GRRenderIf *render, PHIKEngineIf *ikEngine) | FWSceneIf | |
DrawLimit(GRRenderIf *render, PHConstraintIf *con) | FWSceneIf | |
DrawPHScene(GRRenderIf *render) | FWSceneIf | |
DrawShape(GRRenderIf *render, CDShapeIf *shape, bool solid) | FWSceneIf | |
DrawSolid(GRRenderIf *render, PHSolidIf *solid, bool solid_or_wire) | FWSceneIf | |
DumpObjectR(std::ostream &os, int level=0) const | ObjectIf | |
EnableRender(ObjectIf *obj, bool enable=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderAxis(bool world=true, bool solid=true, bool con=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderBBox(bool enable=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderContact(bool enable=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderFem(bool enable=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderForce(bool solid=true, bool constraint=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderGrid(bool x=true, bool y=true, bool z=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderGRScene(bool enable=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderHaptic(bool enable=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderIK(bool enable=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderLimit(bool enable=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderOp(bool enable=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderPHScene(bool enable=true) | FWSceneIf | |
EnableRenderSkeletonSensor(bool enable=true) | FWSceneIf | |
FindObject(UTRef< T > &t, UTString name) (次で定義されています。 NameManagerIf) | NameManagerIf | inline |
FindObject(T *&t, UTString name) (次で定義されています。 NameManagerIf) | NameManagerIf | inline |
FindObject(UTString name, UTString cls="") (次で定義されています。 NameManagerIf) | NameManagerIf | |
GetChildObject(size_t pos) | ObjectIf | |
GetChildObject(size_t pos) const (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
GetDesc(void *desc) const | ObjectIf | |
GetDescAddress() const | ObjectIf | |
GetDescSize() const | ObjectIf | |
GetGRScene() | FWSceneIf | |
GetHapticPointer(int i) | FWSceneIf | |
GetName() const | NamedObjectIf | |
GetNameManager() | NamedObjectIf | |
GetObject(int i) | FWSceneIf | |
GetObjectIf() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | inline |
GetObjectIf() const (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | inline |
GetObjects() | FWSceneIf | |
GetOpHapticHandler() | FWSceneIf | |
GetPHScene() | FWSceneIf | |
GetSdk() | FWSceneIf | |
GetState(void *state) const | ObjectIf | |
GetStateAddress() const | ObjectIf | |
GetStateSize() const | ObjectIf | |
NChildObject() const | ObjectIf | |
NHapticPointers() | FWSceneIf | |
NObject() const | FWSceneIf | |
Print(std::ostream &os) const | ObjectIf | |
PrintShort(std::ostream &os) const | ObjectIf | |
ReadState(std::string fileName) (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
ReadStateR(std::istream &fin) | ObjectIf | |
RefCount() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
SetAxisMaterial(int matX, int matY, int matZ) | FWSceneIf | |
SetAxisScale(float scaleWorld, float scaleSolid, float scaleCon) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SetAxisStyle(int style) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SetContactMaterial(int mat) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SetDesc(const void *desc) | ObjectIf | |
SetForceMaterial(int matForce, int matMoment) | FWSceneIf | |
SetForceScale(float scaleForce, float scaleMoment) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SetGridMaterial(int matX, int matY, int matZ) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SetGridOption(char axis, float offset, float size, int slice) | FWSceneIf | |
SetGRScene(GRSceneIf *s) | FWSceneIf | |
SetIKMaterial(int mat) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SetIKScale(float scale) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SetLocalBBoxMaterial(int mat) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SetName(const char *n) | NamedObjectIf | |
SetPHScene(PHSceneIf *s) | FWSceneIf | |
SetRenderMode(bool solid=true, bool wire=false) | FWSceneIf | |
SetSolidMaterial(int mat, PHSolidIf *solid=0) | FWSceneIf | |
SetSolidMaterial(int mat, float alha, PHSolidIf *solid=0) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SetState(const void *state) | ObjectIf | |
SetWireMaterial(int mat, PHSolidIf *solid=0) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SetWireMaterial(int mat, float alha, PHSolidIf *solid=0) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SetWorldBBoxMaterial(int mat) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SPR_IFDEF(FWScene) (次で定義されています。 FWSceneIf) | FWSceneIf | |
SPR_IFDEF(Scene) (次で定義されています。 SceneIf) | SceneIf | |
SPR_IFDEF(NameManager) (次で定義されています。 NameManagerIf) | NameManagerIf | |
SPR_IFDEF(NamedObject) (次で定義されています。 NamedObjectIf) | NamedObjectIf | |
SPR_IFDEF(Object) (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
Step() | FWSceneIf | |
Sync() | FWSceneIf | |
UpdateHapticPointers() | FWSceneIf | |
UpdateOpHapticHandler() | FWSceneIf | |
UpdateSkeletonSensors() | FWSceneIf | |
WriteState(std::string fileName) (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
WriteStateR(std::ostream &fout) | ObjectIf | |
~ObjectIf() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf |