Springhead
An open source physics engine for virtual reality, haptics and motion generation.
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これは全メンバの一覧です。GRAnimationMeshIf継承メンバも含んでいます。
AddChildObject(ObjectIf *o) | ObjectIf | |
AddDrawSubsetListener(GRAnimationMeshDrawSubsetListenerFunc beforeFunc, GRAnimationMeshDrawSubsetListenerFunc afterFunc, void *ptr=NULL)=0 | GRAnimationMeshIf | pure virtual |
AddRef() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
Clear() | ObjectIf | |
CloneObject() | SceneObjectIf | |
ConstructState(void *m) const | ObjectIf | |
CreateObject(const IfInfo *info, const void *desc) | ObjectIf | |
CreateObject(const T &desc) | ObjectIf | inline |
DelChildObject(ObjectIf *o) | ObjectIf | |
DelRef() const (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
DestructState(void *m) const | ObjectIf | |
DumpObjectR(std::ostream &os, int level=0) const | ObjectIf | |
Enable(bool on=true) | GRVisualIf | |
GetBoneKeyframePose(const std::string &name)=0 | GRAnimationMeshIf | pure virtual |
GetChildObject(size_t pos) | ObjectIf | |
GetChildObject(size_t pos) const (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
GetDesc(void *desc) const | ObjectIf | |
GetDescAddress() const | ObjectIf | |
GetDescSize() const | ObjectIf | |
GetMaterial() (次で定義されています。 GRVisualIf) | GRVisualIf | |
GetName() const | NamedObjectIf | |
GetNameManager() | NamedObjectIf | |
GetObjectIf() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | inline |
GetObjectIf() const (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | inline |
GetScene() | SceneObjectIf | |
GetState(void *state) const | ObjectIf | |
GetStateAddress() const | ObjectIf | |
GetStateSize() const | ObjectIf | |
IsEnabled() | GRVisualIf | |
NChildObject() const | ObjectIf | |
OverrideBoneOrientation(const std::string &name, const Quaterniond &orientation, double weight)=0 | GRAnimationMeshIf | pure virtual |
OverrideBonePose(const std::string &name, const Posed &pose, double weight, bool posRelative=false)=0 | GRAnimationMeshIf | pure virtual |
Print(std::ostream &os) const | ObjectIf | |
PrintShort(std::ostream &os) const | ObjectIf | |
ReadState(std::string fileName) (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
ReadStateR(std::istream &fin) | ObjectIf | |
RefCount() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
Render(GRRenderIf *r) | GRVisualIf | |
Rendered(GRRenderIf *r) | GRVisualIf | |
SetAllBonesOverrideWeight(double weight)=0 | GRAnimationMeshIf | pure virtual |
SetBlend(const std::vector< GRAnimationMeshBlendData > &data)=0 (次で定義されています。 GRAnimationMeshIf) | GRAnimationMeshIf | pure virtual |
SetDesc(const void *desc) | ObjectIf | |
SetEffect(LPD3DXEFFECT effect, int matrixPaletteSize)=0 | GRAnimationMeshIf | pure virtual |
SetMaterial(GRMaterialIf *mat) (次で定義されています。 GRVisualIf) | GRVisualIf | |
SetMotion(const std::string &name)=0 | GRAnimationMeshIf | pure virtual |
SetName(const char *n) | NamedObjectIf | |
SetState(const void *state) | ObjectIf | |
SetTime(double time)=0 | GRAnimationMeshIf | pure virtual |
SPR_IFDEF(GRAnimationMesh) (次で定義されています。 GRAnimationMeshIf) | GRAnimationMeshIf | |
SPR_IFDEF(GRVisual) (次で定義されています。 GRVisualIf) | GRVisualIf | |
SPR_IFDEF(SceneObject) (次で定義されています。 SceneObjectIf) | SceneObjectIf | |
SPR_IFDEF(NamedObject) (次で定義されています。 NamedObjectIf) | NamedObjectIf | |
SPR_IFDEF(Object) (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
WriteState(std::string fileName) (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
WriteStateR(std::ostream &fout) | ObjectIf | |
~ObjectIf() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf |