Springhead
An open source physics engine for virtual reality, haptics and motion generation.
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これは全メンバの一覧です。HIHapticDummyIf継承メンバも含んでいます。
AddChildObject(ObjectIf *o) | ObjectIf | |
AddDeviceDependency(HIRealDeviceIf *rd) | HIBaseIf | |
AddRef() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
AfterCalibration() | HIBaseIf | |
BeforeCalibration() | HIBaseIf | |
Calibration() | HIBaseIf | |
Clear() | ObjectIf | |
ClearDeviceDependency() | HIBaseIf | |
ConstructState(void *m) const | ObjectIf | |
CreateObject(const IfInfo *info, const void *desc) | ObjectIf | |
CreateObject(const T &desc) | ObjectIf | inline |
DelChildObject(ObjectIf *o) | ObjectIf | |
DelRef() const (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
DestructState(void *m) const | ObjectIf | |
DumpObjectR(std::ostream &os, int level=0) const | ObjectIf | |
GetAffine() (次で定義されています。 HIPoseIf) | HIPoseIf | |
GetAngularVelocity() (次で定義されています。 HIPoseIf) | HIPoseIf | |
GetChildObject(size_t pos) | ObjectIf | |
GetChildObject(size_t pos) const (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
GetDesc(void *desc) const | ObjectIf | |
GetDescAddress() const | ObjectIf | |
GetDescSize() const | ObjectIf | |
GetForce() | HIHapticIf | |
GetName() const | NamedObjectIf | |
GetNameManager() | NamedObjectIf | |
GetObjectIf() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | inline |
GetObjectIf() const (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | inline |
GetOrientation() (次で定義されています。 HIPoseIf) | HIPoseIf | |
GetPose() (次で定義されています。 HIPoseIf) | HIPoseIf | |
GetPosition() (次で定義されています。 HIPoseIf) | HIPoseIf | |
GetState(void *state) const | ObjectIf | |
GetStateAddress() const | ObjectIf | |
GetStateSize() const | ObjectIf | |
GetTorque() | HIHapticIf | |
GetVelocity() (次で定義されています。 HIPoseIf) | HIPoseIf | |
Init(const void *desc) | HIBaseIf | |
IsGood() | HIBaseIf | |
NChildObject() const | ObjectIf | |
Print(std::ostream &os) const | ObjectIf | |
PrintShort(std::ostream &os) const | ObjectIf | |
ReadState(std::string fileName) (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
ReadStateR(std::istream &fin) | ObjectIf | |
RefCount() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
SetAngularVelocity(Vec3d v) (次で定義されています。 HIHapticDummyIf) | HIHapticDummyIf | |
SetDesc(const void *desc) | ObjectIf | |
SetForce(const Vec3f &f, const Vec3f &t=Vec3f()) | HIHapticIf | |
SetName(const char *n) | NamedObjectIf | |
SetPose(Posed p) (次で定義されています。 HIHapticDummyIf) | HIHapticDummyIf | |
SetState(const void *state) | ObjectIf | |
SetVelocity(Vec3d v) (次で定義されています。 HIHapticDummyIf) | HIHapticDummyIf | |
SPR_IFDEF(HIHapticDummy) (次で定義されています。 HIHapticDummyIf) | HIHapticDummyIf | |
SPR_IFDEF(HIBase) (次で定義されています。 HIBaseIf) | HIBaseIf | |
SPR_IFDEF(NamedObject) (次で定義されています。 NamedObjectIf) | NamedObjectIf | |
SPR_IFDEF(Object) (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
SPR_VIFDEF(HIHaptic) (次で定義されています。 HIHapticIf) | HIHapticIf | |
SPR_VIFDEF(HIPose) (次で定義されています。 HIPoseIf) | HIPoseIf | |
Update(float dt) | HIBaseIf | |
WriteState(std::string fileName) (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf | |
WriteStateR(std::ostream &fout) | ObjectIf | |
~ObjectIf() (次で定義されています。 ObjectIf) | ObjectIf |