Springhead
An open source physics engine for virtual reality, haptics and motion generation.
|
Public メソッド | |
HITrackballDesc () | |
Public 変数 | |
bool | trackball |
trueならトラックボール,falseならターンテーブル | |
Vec3f | target |
注視点 | |
float | longitude |
経度[rad] | |
float | latitude |
緯度[rad] | |
Vec2f | lonRange |
経度範囲 | |
Vec2f | latRange |
緯度範囲 | |
float | distance |
距離 | |
Vec2f | distRange |
距離範囲 | |
float | rotGain |
回転ゲイン [rad/px] | |
float | zoomGain |
ズームゲイン [ln/px] | |
float | trnGain |
平行移動ゲイン | |
int | rotMask |
int | zoomMask |
int | trnMask |
|
inline |
< デフォルトでターンテーブル
参照先 HITrackballDesc::distance, HITrackballDesc::distRange, HITrackballDesc::latitude, HITrackballDesc::latRange, HITrackballDesc::longitude, HITrackballDesc::lonRange, HITrackballDesc::rotGain, HITrackballDesc::target, HITrackballDesc::trackball, HITrackballDesc::trnGain, と HITrackballDesc::zoomGain.