Springhead
An open source physics engine for virtual reality, haptics and motion generation.
|
これは全メンバの一覧です。PHIKBallActuatorDesc継承メンバも含んでいます。
bEnabled | PHIKActuatorDesc | |
bias | PHIKActuatorDesc | |
jointTempAngle | PHIKActuatorState | |
jointTempAngleIntp | PHIKActuatorState | |
jointTempOri | PHIKActuatorState | |
jointTempOriIntp | PHIKActuatorState | |
jointTempPose | PHIKActuatorState | |
PHIKActuatorDesc() (次で定義されています。 PHIKActuatorDesc) | PHIKActuatorDesc | inline |
PHIKActuatorState() (次で定義されています。 PHIKActuatorState) | PHIKActuatorState | inline |
PHIKBallActuatorDesc() (次で定義されています。 PHIKBallActuatorDesc) | PHIKBallActuatorDesc | inline |
pullbackRate | PHIKActuatorDesc | |
pullbackTarget (次で定義されています。 PHIKBallActuatorDesc) | PHIKBallActuatorDesc | |
solidPullbackPose (次で定義されています。 PHIKActuatorState) | PHIKActuatorState | |
solidTempPose | PHIKActuatorState | |
SPR_DESCDEF(PHIKBallActuator) (次で定義されています。 PHIKBallActuatorDesc) | PHIKBallActuatorDesc | |
SPR_DESCDEF(PHIKActuator) (次で定義されています。 PHIKActuatorDesc) | PHIKActuatorDesc |